0
0

התחל שיחה

אודות שמשיות GLATZ

ישנם דברים בחצר הבית, אשר חשוב להתייחס אליהם במלוא הרצינות.

פתרונות ההצללה, הם בהחלט אחד מהם, בארצנו הקטנה, השמש חזקה וקופחת, ובשעות היום חייבים פתרונות הצללה ממש בכל מקום אליו הולכים שהוא מחוץ לבית.

הכירו את חברת –  GLATZ AG, חברה משפחתית שוויצרית עם היסטוריה של 120 שנים המתפרשת על פני ארבעה דורות.

והיא אחת מספקי השמשיות המובילים באירופה ובעולם כולו. העיצובים הם קלאסיים והאיכות היא ממדרגה ראשונה.

המיקוד של החברה  הוא בפתרון ההצללה הטוב ביותר, המשלב פונקציונליות מרבית, עיצוב מתוחכם, איכות שוויצרית וידע טכני מעורר התפעלות.

החברה מפתחת שמשיות לבתי לקוחות פרטיים למרפסות, חצרות גינות.

כמו כן החברה מספקת שמשיות גם לשוק המוסדי כגון: בתי קפה, מסעדות, בתי מלון וחברות מסחריות מוכרות כולל שמשיות ממותגות.

כלל השמשיות מיועדות לשימושים פונקציונאליים, הן קלות לתפעול, ארגונומיות ומציעות הגנה איכותית מפני השמש ויכולות להיות מותאמות למצב השמש המשתנה בכל שעות היום בזכות מנגנונים ייעודים.

הודות לחומרים האיכותיים שנבחרו לייצור השמשיות הן יכולות לעמוד בתנאי הרוח ומזג אוויר קשים במיוחד, מגוון השמשיות מציעות הגנה מפני קרני UV ועשויות מהחומרים האיכותיים ביותר (ניתן לבחור את הרכב הבד לפי הבדים המוצעים בכל קטגוריה).

אנו מציעים מגוון רחב של דגמים בגדלים שונים, עגולים או מרובעים ועשויים מחומרים איכותיים בבחירה של מגוון רחב של צבעים וסוגי בדים – כל שמשייה ניתנת לבחירה.

מעצבי המוצר של החברה שוקדים כל הזמן בפיתוח רעיונות ליום המחר ולכן משקיעים בכך רבות.

כלל השמשיות של חברת GLATZ מעוצבות ע"י מעצבי מוצר מהשורה הראשונה ויש להם את מס' הפטנטים הרב ביותר ובקשות להגנה על עיצובים באירופה כולה.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמגוון הרחב ולהתחדש בשמשייה איכותית.

צוות כרמל דיירקט

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.