0
0

התחל שיחה

הכלי שיהפוך כל גריל-מן למקצוען

הכלי שיהפוך כל גריל-מן למקצוען הוא ללא ספק מדחום ואנחנו לא אומרים את זה סתם כדי להתגרות בכם. אנחנו אומרים את זה כי מקצוענים לא מוותרים על הכלי הזה בשום מצב ורובם מחזיקים גם אחד לגיבוי. ברגע שתתחילו להשתמש בו באופן קבוע אתם לא תרצו לוותר עליו לעולם.

צלייה ועישון של בשר דורשים דיוק גבוה במיוחד כשמדובר בטמפרטורה ומידת עשייה. הכלי הקטן והחשוב הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לצלות את הסטייקים שלכם לשלמות בלי לייבש אותם ובלי לעבור את מידת עשייה.

מה כדאי לבדוק לפני בחירת מדחום דיגיטלי לבשר.

חשוב מאוד להבין אילו שימושים נעשה במדחום. באופן גורף פריט חובה הוא מדחום נעיצה קלאסי. גם אם יש לכם מדחומים נוספים מדחום נעיצה קלאסי הוא פריט שאי אפשר בלעדיו. ובהמשך נבין למה הוא כל כך חשוב.

מדחום נעיצה הוא מדחום עם "פרוב" אחד (פרוב הוא הנעץ המתכתי עם מד הטמפרטורה שננעץ במזון) שאנחנו נועצים במזון ותוך זמן קצר מאוד יש לנו קריאה מדויקת של הטמפרטורה הפנימית. ישנם מדחומים נוספים שלהם יותר מפרוב אחד והם יוכלו להינעץ ליותר מנתח אחד או לאותו נתח במספר מקומות שונים

ניקח דוגמה על שיטת צלייה הפוכה עם שני נתחי בשר שונים:

  • סטייק אנטרקוט בעובי 5 ס"מ ידרוש מאתנו פרוב אחד שנחדיר אל מרכז הנתח ונניח אותו בגריל (בדרך כלל על הקומה השנייה) עד שיגיע לטמפרטורה פנימית רצויה שתופיע על הצג של המדחום
  • נתח פיקניה (נתח משולש עם עובי משתנה מהבסיס העבה ועד השפיץ הדק והמחודד) ידרוש מאתנו 2 פרובים לכל הפחות כאשר פרוב אחד מחובר לחלקו העבה ופרוב נוסף לחלקו הדק.

סיבה נוספת לרכוש מדחום שיש לו יותר מפרוב אחד היא היכולת למדוד את חום החלל סביב המזון. אם נרצה לדעת מה הטמפרטורה המדויקת בסביבת המזון נוכל להעריך את משך הבישול שאנחנו נדרשים אליו על מנת להגיע לטמפרטורה הרצויה.  במדחום כמו אינקבירד תוכלו להשתמש באחד הפרובים למדידת חום החלל (דורש פרוב יעודי) ובמדחום כמו מיטר כל פרוב מצויד בראש מחודד שנכנס אל תוך הבשר ובקצה השני מדחום שמודד את חום החלל בו זמנית.

ועדיין, כדאי לכם מאוד להחזיק ברשותכם גם מדחום נעיצה קלאסי, הוא ישמש אתכם לבדוק שאכן הפרובים של המדחום שלכם עושים עבודה נכונה ומדויקת כמו גם ישמש אתכם לגיבוי במידת הצורך ותוכלו לנעוץ אותו בחלקים שונים בנתח שאולי הפרוב שלכם לא מגיע עלייהם.

זכרו שעל מנת לבדוק את הטמפרטורה הנכונה של המזון אתם צריכים להגיע למרכז החלק העבה ביותר . שימו לב שהמדחום שלכם מספיק ארוך על מנת לבצע את הפעולה בנתחים שאתם מבשלים.

טווח שליטה אלחוטי הוא אחד המאפיינים החשובים של כל מדחום דיגיטלי. אחרי הכל אתם רוכשים מדחום כדי שלא תאלצו להיות תמיד בסביבת הגריל (חל איסור מוחלט להשאיר גריל ללא השגחה) ובזמן שחבר שומר על הגריל אתם יכולים להתרועע מעט עם אורחים ואפילו לתת קפיצה קטנה לבריכה. המדחום יישאר מחובר אל הטלפון הנייד שלכם בעזרת אפליקציה ייעודית וייתן לכם קריאה בזמן אמת. כשמדובר בעישון בטמפרטורה נמוכה שאורך זמן רב תוכלו אפילו לטייל ברחבי הבית ולעשות מטלות בלי לאבד את נתוני הטמפרטורה החשובים שלכם.

טווח טמפרטורה הוא גם פרמטר חשוב שכדאי לקחת בחשבון. רוב המדחומים יעשו עבודה נהדרת אבל חשוב לרכוש מדחום שיודע לתת קריאה מדויקת מ-0 ועד 100 מעלות. במקרים שבהם תצטרכו טמפרטורה של מתחת ל-0 או מעל 100 (ועד 250-300 מעלות) מדחום נעיצה מהיר של אינקבירד נותן את המענה הזה בדיוק מרבי ומהיר.

ואם כבר רכשתם מדחום אלחוטי שימו לב להתראות שהוא יכול לספק לכם. המיטר יעדכן אתכם בהתראות גם לפני שיסתיים תהליך הבישול על מנת שתוכלו לחזור אל המזון ולהיות מוכנים להפסיק את הבישול. כן תוכלו לשמור על מידת עשייה מושלמת ולא לעבור את הטמפרטורה. כמובן שהמדחום יעדכן אתכם על ניתוק במקרה וחרגתם מטווח הקליטה שלו ותוכלו להתקרב אל המדחום על מנת לחדש את התקשורת איתו. התראה על ירידת טמפרטורה או שינוי קיצוני הן גם התראות חשובות שכדאי שהמדחום יספק לכם.

חיי סוללה ארוכים ויעילים הם חלק בלתי נפרד מהמדחום הדיגיטלי שלכם אבל יש עוד שיקול. האם לרכוש מדחום עם סוללות חד פעמיות או עם סוללה נטענת (פנימית ולא ניתנת להחלפה)? סוללות נטענות של היום מחזיקות הרבה זמן עבודה ופעילותן יעילה מאוד. ובכל זאת, מדחום מסוג מיטר פועל על סוללה חד פעמית AAA שמחזיקה מעל חצי שנה וניתן להחליפה ברגע. מידע חשוב לאלו שיוצאים לקמפינג ארוך ואין ברשותם מקור חשמל זמין.

ומבחינת תחזוקה, בסך הכל מטלית לחה או מגבון אלכוהול.

 

לקטלוג מדי החום לחצו כאן

תכנים נוספים
כתבה מתוך "מעריב אונליין" – עסקים וצרכנות . לצפייה בכתב...
לקראת הקיץ: כל המוצרים שישדרגו את חווית הישיבה במרפסת או בגינה
אירוע אדריכלים 06/09/2023 באולם התצוגה החדש בהרצליה [ברחוב המדע 9‎]....
אירוע אדריכלים 6/9/23 באולם התצוגה החדש בהרצליה
כתבה מתוך אתר "וואלה" יצאנו לקמפינג עם גריל גז נייד...
מוותרים על גחלים

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.