0
0

התחל שיחה

כל מה שרציתם לדעת על ראב

"סטייק טוב פשוט לא צריך שום דבר מלבד מעט מלח ופלפל"

כמה פעמים שמענו את המשפט הזה? ובכל זאת כולנו גדלנו על תערובות תבלינים שהוסיפו ייחודיות וטעמים לתבשילים של אמא ולקבבים של אבא ואפילו ניסינו לבקש מתכון בשלב מסוים אבל לא הצלחנו להוציא מהם את הנוסחה המדויקת וגם אף פעם לא ניסינו בעצמנו ליצור תערובת תבלינים ייחודית לנו. אפשר להבין, זה לא קל להגיע לאיזון קולינארי מושלם. במיוחד כשהטעמים של התערובת משתנים אחרי בישול ו/או צלייה.

אז קודם כל, ראב זו תערובת תבלינים יבשה. דוגמאות קלאסיות לראב הן ראס אל חנות, דואה, בהרט. והמטרה של הראב היא לשפר את הטעמים של האוכל.

כשמדברים על ראב "רטוב" אז פשוט מוסיפים לו נוזל כלשהו (שמן, דבש, מים…) במטרה להפוך את הראב היבש למשחה (לא למרינדה) שאפשר ממש למרוח על נתחים של בשר, עוף, דגים וגם על ירקות ומאפים. דוגמה לראב "רטוב" קלסי הן פסטו בזיליקום, צ'ימיצ'ורי, רומסקו. והמטרה של הראב ה"רטוב" היא כמובן לשפר את הטעמים אבל גם לאתגר את המרקם במטרה לשפר אותו.

דוגמה קלאסית לשימוש בראב יבש היא על אנטריקוט  שהוא נתח שומני ועסיסי

דוגמה קלאסית לשימוש בראב רטוב היא על חזה עוף שהוא נתח יבש והלחות/שומן מהראב תוסיף לו עסיסיות

ראב טוב תמיד ישאף לייצר הרמוניה של טעמים בפה שלנו לפי איזון של:

  • חמיצות
  • מליחות
  • חריפות
  • מתיקות

סידרת סיזר ראב ספייס, מוסיפה איכות פיט מאסטר לביצועי הברביקיו שלך. תבלינים טריים,

איכותיים ואקזוטיים שנטחנו ועורבבו בקפידה לתערובות תבלין ייחודיות שמשדרגות כ ל חווית בשר .

  • טקסס – תערובת בסגנון אמריקאי דרומי קלאסי. מושלם לבריסקט או צלעות טקסניות מסורתיות . לעוף בגריל או הסוד שלך לתפו״א מושלמים בתנור.
  • מייפל בייקון – ניחוח קנדי מתקתק מעושן. לסלמון או פורל טרי צלוי או מעושן. מושלם לספריבס טלה נימוח ועסיסי וגם יהיה תוספת מגניבה על הסלט קיסר .
  • טלה פיסטוק – תערובת בניחוח מוגרבי. מושלם כתבלין לקבב או לעראייס. נהדר על צלעות טלה חגיגיות או אפילו כשדרוג לקרפצ׳ו בקר ייחודי .
  • קפה פקאןתערובת בניחוח קריאולי. לאסאדו בקר בסגנון פיט מאסטר אמיתי. מושלם גם לבאן בקר פול א פארט עסיסי. וגם גיוון ייחודי לסטייק טומהוק על הגריל .
  • פיירי דאסט – תערובת מכושפת שמשגעת את החך. ניחוחות ההרריים עדינים שישדרגו כל סטייק סינטה א ו שייטל עסיסי. מדהים על חזה עוף או פרגית צלויים. ושילוב מנצח עם ביצה עלומה ואספרגוס חלוט

 

טיפים שכדאי לגזור ולשמור

  • תרכשו בכמויות קטנות, תבלינים לא נשארים טריים לנצח וגם ראבים לא. לכן אנחנו מייצרים כמות פרופורציונלית בכל אריזה שמתאימה לשימוש בייתי למשך שלושה חודשים בממוצע
  • האחסון הטוב ביותר הוא בקוספאות ואקום של פודסייבר. ברגע שאנחנו מנטרלים את החומציות והלחות באוויר התבלין ישמר בצורה הטובה ביותר. אין לכם פודסייבר (הגיע הזמן לרכוש!) תעבירו את התבלין לצנצנת זכוכית איכותית, נקיה ומעוקרת שימרו במקום קריר ויבש או בהקפאה
  • לא לוותר על טעימה! לפני התיבול קחו קצת בכפית, תריחו ותטעמו אם אין לזה ריח וטעם אז האל תצפו שיהיה טעם באוכל.
תכנים נוספים
כתבה מתוך "מעריב אונליין" – עסקים וצרכנות . לצפייה בכתב...
לקראת הקיץ: כל המוצרים שישדרגו את חווית הישיבה במרפסת או בגינה
אירוע אדריכלים 06/09/2023 באולם התצוגה החדש בהרצליה [ברחוב המדע 9‎]....
אירוע אדריכלים 6/9/23 באולם התצוגה החדש בהרצליה
כתבה מתוך אתר "וואלה" יצאנו לקמפינג עם גריל גז נייד...
מוותרים על גחלים

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.