0
0

התחל שיחה

מטבח חוץ מודולרי

"אוהבים את החיים הטובים"

בעבר מטבח חוץ היה נחשב מותרות של מעטים. היום מטבחי חוץ הם בהישג יד של רבים ומטבחי חוץ מודולריים הם בהשיג יד של (כמעט) כולם.

מכיוון שארץ ישראל התברכה במזג אווירי נוח ברוב ימות השנה וזה מאפשר לנו לבלות חלק נכבד מזמן הפנאי שלנו במרפסת או בגינה. תוסיפו לזה את הפריחה הקולינארית בארץ ישראל שמלווה בזמינות חומרי גלם ברמה גבוהה ותוכניות ראליטי מידי יום בפריים-טיים. והנה לכם התשובה מדוע הקונספט של מטבח חוץ פופולרי מאוד עם מגמה שעולה מידי שנה.

אז אם בעבר לקנות גריל גז ואולי איזה שולחן עבודה קטן כיום הבית הישראלי הממוצע לא מסתפק בפחות מגריל, כיריים, כיור וברז, מקרר וטאבון כשלצד כל אלו עומדת בגאווה מעשנה כי איך אפשר בלי? הישראלים מבינים עד כמה חשובה רמת דיוק גובהה וכלי עבודה טובים על מנת להגיע לתוצאות של מסעדת שף בנוחות של הבית ושהשכילו להבין שההשקעה הכי טובה שלהם תהיה בתא המשפחתי והחברים הקרובים בעזרת מטבח חוץ שיספק יכולות אירוח ברמה גבוהה למשך שנים.

תסמכו עליינו שלא ויתרו על העיצוב, חלק בלתי נפרד מהדרישה של הישראלים הוא למטב חוץ שיתאים לאופי העיצובי שיש להם בבית ולכן המטבחים המודולריים שלנו מגיעים בעיצוב שיכול להתאים לכל בית מקלאסי או מודרני, מראה כפרי או תעשייתי.

המטבח המודולרי מורכב מסוגים שונים של יחידות שאתם בוחרים איך להתאים אותן לבית שלכם בדיוק למידות ולתווי השטח שלכם. תוכלו למקם את המטבח צמוד לקיר ישר או למקם אותו בצורת האות "ר" שמאוד פופולרית בארץ וגם מטבחים בסגנון אי. זה מאפשר לכם לשלוט גם בנראות והקו העיצובי, להתאים את המטבח למרפסת אינטימית או לגינה רחבת ידיים וכמובן לשלוט בתקציב שעומד עבורכם.

כמה דברים שיעזרו לכם לפני ההחלטה איזה מטבח חוץ לרכוש

  • למיקום המטבח יש חלק חשוב, אם הוא יהיה חשוף לעיני כולם ואז הוא גם מתפקד כ-100% פריט עיצובי ויש לשים דגש על הנראות. כמו כן נרצה למקם את המטבח במקום מוצל ונעים אז תחת פרגולה פתוחה או צמוד לעץ שטוף צל. אם שני אלה לא בנמצא כמובן ששמשיה איכותית כמו השימשיות של גלץ תעשה את העבודה. מקום מוצל יהווה אזור עבודה נח ונעים.
  • התאמה לצרכים שלכם היא קריטית. מטבח חוץ שלא משרת אתכם הוא מטבח שבסופו של דבר לא יהיה פעיל וזה בדיוק ההיפך ממה שאנחנו רוצים. לכן, חשוב לבחון את רמת האבזור של המטבח, גודל הגריל, כיור, מקרר, כיריים וכמובן שטחי עבודה ואחסון.
  • תאורה לשעות שבהן אין אור יום היא תוספת שאי אשפר לוותר עליה ולכן נסו לקבוע את מיקום המטבח בהתאם לתאורה הקיימת אצלכם. אם לא הצלחת לא נורא, הזמינו חשמלאי והתקינו תאורה נוספת.
  • עמידות. כמובן שכל מטבח חוץ נועד לתנאי חוץ אבל יש הבדל בין מטבח איכותי שיחזיק לאורך שנים ומטבח לא איכותי שיחזיק לכל היותר עונה אחת או שתיים. הקפידו לבחון את חומרי הגלם מהם עשוי המטבח ואת איכות הבנייה שלו. העדיפו חומרים שאינם מחלידים ואינם סופגי לחות.
  • "ה"גריל. כן, הגריל כי עבור הישראלים אין מטבח חוץ שלם בלעדיו. בחרו במטבח חוץ עם גריל שמתאים לכמות האנשים שאתם עתידים לארח. גריל שקל ונח לנקות ושנתוני עוצמת החום שלו עומדות ברף העליון של עולם גרילי הגז.
  • אביזרים נלווים הם עולם שלא נגמר ובמטבח חוץ שעונה על כל הצרכים שלכם יהיה מאובזר. מאובזר מאוד! מחבתות, סירים, צלחות, כוסות, סכו"מ, סכין בשרים, בוצ'רים ועוד ועד ועד. אל תוותרו על כלום כי בסופו של דבר אף אחד לא עשה מטבח בחוץ בשביל להתרוצץ בין המרפסת למטבח בתוך הבית.
תכנים נוספים
כתבה מתוך "מעריב אונליין" – עסקים וצרכנות . לצפייה בכתב...
לקראת הקיץ: כל המוצרים שישדרגו את חווית הישיבה במרפסת או בגינה
אירוע אדריכלים 06/09/2023 באולם התצוגה החדש בהרצליה [ברחוב המדע 9‎]....
אירוע אדריכלים 6/9/23 באולם התצוגה החדש בהרצליה
כתבה מתוך אתר "וואלה" יצאנו לקמפינג עם גריל גז נייד...
מוותרים על גחלים

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.