0
0

התחל שיחה

bamix

MADE IN SWITZERLAND

חומרים, עיצוב ועבודה ברמת איכות ללא פשרות

bamix

Bamix – הבלנדר מוט הטוב בעולם

בלנדר מוט BAMIX מיוצר על ידי חברת ESGE AG השוויצרית שחוגגת מעל ל-60 שנים.

כל דור מגלה מחדש את בלנדר המוט הטוב בעולם BAMIX.

ה- BAMIX נוסד בשנת 1954 ומלווה אותנו עד היום במגוון של דגמים ואביזרים נלווים המיוצרים מהחומרים הטובים בעולם!

בשנות החמישים למשל, הדגש היה על התייעלות מקסימאלית של עקרת הבית וכבר אז בלנדר המוט של BAMIX נחשב לכלי עזר חשוב במטבחים רבים.

בימינו אנו, אנשים מתרבויות שונות ברחבי העולם מעוניינים בתזונה מאוזנת ובריאה. בלנדר המוט של BAMIX גם ידידותי לשימוש וגם יעיל ביותר, מגוון דגמי BAMIX מסייעים לנו להשיג את המטרה הזו והם מסייעים לכל אלה הרואים בעיבוד מזונות טריים ערך חשוב.

בשנים האחרונות התווספו לדגמים השונים של BAMIX מספר אביזרים יעילים, כמו דסקיות החיתוך והפריסה של מעבד המזון SLICESY, מטחנת תבלינים חזקה במיוחד כך שאין שום ירק, פרי או תבלין שה- BAMIX לא מסוגל להתמודד איתו.

החברה המייצרת, ESGE AG, היא חברה עצמאית הממוקמת בקנטון טורגאו היפהפה שבשוויץ.

חומרים, עיצוב ועבודה ברמת איכות ללא פשרות היו ונותרו העדיפות העליונה של החברה, יעד שהם יודעים שניתן להשיגו בעיקר הודות לעובדיהם המיומנים והמחויבים של חברתם.

בלנדר מוט BAMIX לא השתנה הרבה במשך 60 השנה האחרונות הרעיון המבריק של הממציא Roger Perrinjaquet מצית את הדמיון של כל מי שעובד איתו.

היום ה- BAMIX מגיע בעיצוב מודרני יותר ובאבזור מושלם וגם במגוון רחב של צבעים.

ה- BAMIX הוא בלנדר המוט היחידי שאופן השימוש שלו הוא ידני ויחד עם זאת הוא המוצר הקטן בעולם לשימוש זה עם מנוע עצמתי ויכולות מעוררות התפלאות.

בזכות מנוע AC מוטור גם במגע עם מזון ולו הקשה ביותר סיבובי המנוע אינם נחלשים והמכשיר עושה את עבודתו נאמנה ולאורך שנים.

מאחר ו- BAMIX לא מאט את סיבובי המנוע שלו במגע עם מזון ניתן להשתמש בו עם המוצרים הקשים ביותר: ריסוק קרח, טחינת תבלינים קשים כמו מקלות קינמון, שורש כרכום וכו’..

BAMIX – מכשיר אחד שיש בו ה-כל. הוא מרסק, כותש, מערבל, טוחן, מקציף, לש ועוד.

כל בלנדר מוט יודע לטחון השאלה היא באיזה מרקם?

בעזרת BAMIX ניתן להגיע למרקמים המושלמים ביותר לדוג’: ניתן להקציף חלב 1% שומן ולהגיע למרקם של קצפת שהוכנה עם שמנת מתוקה, ניתן להקציף מיץ תפוזים עם פירות קפואים ולהגיע למרקם של קציפה אוורירית, ניתן לטחון תפוחי אדמה לפירה ולהגיע למרקם של פירה קרמי ללא תוספת של שמנת וחלב.

את כל זאת ניתן לעשות בזכות סיבובי המנוע המהירים שלו.

על כלל דגמי BAMIX אנו מעניקים 3 שנות אחריות מלאות. 

צריכים עזרה בבחירת המוצר שיתאים לכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סל הקניות שלך ריק כרגע!

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.