התחל שיחה

מוותרים על גחלים

כתבה מתוך אתר "וואלה"
יצאנו לקמפינג עם גריל גז נייד וחזרנו שבעים

לקראת חגי תשרי, הירידה הקלה בטמפרטורות ועונת הקמפינג והאירוח בחצר הביתית, מציגה "כרמל דיירקט" גריל גז חדש מבית המותג NAPOLEON – גריל נייד עוצמתי, מעוצב וקומפקטי, כזה שמתאים לגינה ולמרפסת ומתנייד בנוחות גם לפיקניק, לקמפינג ולטיולים – יצאנו איתו החוצה לבדוק.

את ההבטחה למוצר שישדרג את חוויית הקמפינג, הכנת המזון והאכילה בתנאי שטח, קיבלנו בעיצומו של קיץ לוהט, אז חיכינו לטמפרטורה הנכונה, מצאנו יום כזה בעיצומו של חודש תשרי ויצאנו למפגש משפחתי בחיק הטבע עם גריל גז נייד שהשיקה לאחרונה "כרמל דיירקט".

גריל הגז הנייד מדגם PRO 285X שייך למותג NAPOLEON, מהמובילים בקטגוריית גרילי הגז בעולם.
הוא נחשב למוצר איכותי ונוח לשימוש. המחיר נשמע לנו מעט גבוה עם התייחס לתכונות המוצר אבל כחובבי מזון על האש, יצאנו לבדוק אותו ולהבין עד כמה (אם בכלל) הוא שווה את ההשקעה.

מהבטחות היצרן:
גריל הגז X285 PRO של נפוליאון, נראה קומפקטי, נוח לניוד ועוצמתי ומטרת השקתו להעניק חוויה אירוח בבית או בטבע ולהיות פרטנר מושלם לחוויית האכילה בתנאי שטח.

המוצר מגיע עם עגלה (על גלגלים) להתניידות נוחה בכל תנאי שטח. הגריל בעל שני מבערים מנירוסטה איכותית שמגיעה לעוצמת חום של: 12,000 B.T.U. על פי דברי היצרן, המוצר הזה יודע לצלות 20 המבורגרים יחד.

פרטים טכניים שתרצו להכיר:
לגריל מערכת הצתה אלקטרונית JETFIRE, לכל מבער מצד נפרד לוויסות טמפרטורות הצלייה.
רשתות נשלפות עשויות יציקת ברזל איכותית בעיצוב גלי ייחודי למותג NAPOLEON.
העיצוב הייחודי של רשתות הצלייה מאפשר הזזת המזון בקלות יתרה.
מבנה הגריל עשוי יציקת אלומיניום בצבע שחור הקלאסי מתאים לכל עיצוב של חצר/מרפסת.
ניתן להוסיף לגריל פלנצ'ה חלקה לצליית נתחים קטנים, ביצים, ירקות ועוד.
הגריל מאובזר בידית ארגונומית למכסה המאפשרת פתיחה וסגירה קלה.
בצידי הגריל יש שתי ידיות מרווחות לנשיאה נוחה ובטוחה.
מידות משטח הצלייה: 37X 54 ס"מ.

קצת על המותג NAPOLEON
המותג הקנדי NAPOLEON נחשב לנחשק בתחומו בזכות טכנולוגיות חדשניות, איכות, ייצור ועיצוב מתקדם.
החברה מובילה ומקדמת את תרבות ה-BBQ וקולינריית ה-OUTDOOE בארץ ובעולם באמצעות יצור פתרונות בדמות גרילי גז ופחמים מתקדמים ומבטיחה אמינות, שימוש לשנים ארוכות ושירות מוקפד.

הדלקה בלחיצת כפתור
הגריל שהגיע אלינו ארוז כפי שנרכש בחנות, קל לפירוק והרכבה. החיבור לבלון הגז נמצא בחלקו התחתון של המשטח ופשוט מאד לנתקו או לחברו בהתאם לצורך.

התניידות: העמסנו את הגריל ויצאנו לטבע. כדי שהוא יגיע איתנו למקום המפגש פירקנו את רגליים והכנסנו בקלות לחלקו האחורי של הרכב. אנחנו לקחנו אותו לקמפינג ביער, ובזכות הגלגלים שלו, גם לא היינו צריכים לסחוב אותו, הוא פשוט התגלגל בקלות אל היעד. בסיום הגרירה, העגלה הופכת לרגליים עבור משטח הצלייה לעמידה סטטית במקום שקבענו.

יציבות: הגריל עמד על העגלה בצורה יציבה ובאופן שהרגיש בטוח. ישנה אפשרות לשימוש על האדמה או על שולחן ללא העגלה, בהתאם לתנאי השטח והעדפה אישית.

הדלקה: בהשוואה לגריל פחמים, נחסך מאיתנו תהליך ההדלקה הממושך, המעושן והמלוכלך. חסכנו את זמן הדלקת הפחמים המסורתית על כל שיטותיה שעוברות בין הדורות. ההדלקה פשוטה כל כך ש"בלחיצת כפתור" והמתנה של כמה דקות, המשטח מתחמם מספיק כדי לקבל אליו בשרים, דגים או ירקות לצלייה.

שימוש ביתי: ניסיון נוסף שעשינו היה כבר בבית, במרפסת הדירה, שכן המוצר מתאים גם לשימוש במקום קבוע.

זמן הכנה לירקות: תוך דקות אחרי ההרכבה הפשוטה וחיבור בלון הגז, כבר סידרנו קלחי תירס, בצלים, חצילים ועגבניות. שמספר דקות אחרי, כבר היו מוכנים – אין ספק שזהו שדרוג לזמני ההכנה הארוכים יותר, אליהם אנחנו רגילים בפיקניק.

צליית הבשר: מיד אחרי הירקות, הונחו הבשרים. רשת הברזל כבר הייתה חמה מאד וצליית הבשר נמשכה כמעט כמו שאנחנו רגילים, אולי טיפונת מהר יותר. הפכנו את הבשרים מספר פעמים כדי לוודא שהצלייה מגיעה אל כל חלקי הנתח.

נוחות: לגריל, שני מגשי שירות לצידי משטח הצלייה מימים ומשמאל. המגשים מאפשרים לחתוך עליהם או פשוט להניח עליהם תבלינים, פרודוקטים לפני ואחרי הצלייה ואפילו את בקבוק הבירה למי שאחראי לביצוע. בנוסף למגשים, ישנם ווים להניח את הכלים שכל מנגליסט צריך.

בסיום השימוש: ניקיון קל לרשת הצלייה, ריקון השמנים, שחרור בלון הגז ששימש לאחר מכן להכנת הקפה לקינוח.

פתרון נוח ואסטטי לשדרוג האכילה בשטח
גריל הגז הנייד שבדקנו, כאמור מדגם של המותג הקנדי נפוליאון, הוא פתרון מצוין לאוהבי הטיולים והקמפינג. הוא נוח להתניידות, קל יחסית, קומפקטי ופשוט להעמסה כציוד שהולך איתכם לשטח.

את הבדיקה, ביצענו בתנאי שטח על מנת לבדוק את התכונות המובילות שלו, הראשונה בהן היא ניידות, אך יש לציין כי המוצר מתאים בהחלט לשימוש ביתי במרפסת או בחצר הביתית. הניידות שלו החוצה היא לא שימושו העיקרי אלא עוד ערך מוסף שמצאנו לו.

גם עם התייחסות למחיר מצאנו כי אם אנחנו אנשים שאוהבים להכין את האוכל שלנו בתנאי שטח וכי תדירות היציאה שלנו לקמפינג/פיקניק/טיולים היא גבוהה, אז מחיר הגריל עונה במוצר אחד על כל מה שנצטרך לקחת איתנו (חוץ ממחצלת וחומרי גלם). תוסיפי על זה את העובדה שהוא לא מחכה במחסן לימים של קמפינג, אלא עומד כפריט עיצוב לצד העציצים במרפסת ויוכל לשמש אותנו בכל רגע נתון גם כגריל נייח בבית – והרווחנו תמורה לכסף.

גריל גז נייד של המותג נפוליאון – קל להתניידות ותפעול בכל תנאי שטח(צילום: יח"צ)

תכנים נוספים
כתבה מתוך "מעריב אונליין" – עסקים וצרכנות . לצפייה בכתב...
לקראת הקיץ: כל המוצרים שישדרגו את חווית הישיבה במרפסת או בגינה
אירוע אדריכלים 06/09/2023 באולם התצוגה החדש בהרצליה [ברחוב המדע 9‎]....
אירוע אדריכלים 6/9/23 באולם התצוגה החדש בהרצליה
הביקוש למטבחי חוץ בתקופת הקורונה הרקיע שחקים, וכיום הם טרנד...
אוכלים בחוץ

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.